1. Hlavní stránka
  2. Aplikace
  3. Online chat – Smartsupp

Online chat – Smartsupp

Nevíte si rady, jak správně vložit chat na Vaše stránky? Vytvořili jsme pro Vás návod. 

V administraci Vašeho e-shopu si otevřete sekci Aplikace – Online chat.
chat1

Nyní si tedy vytvoříme novou registraci. Vyplňte Vaší e-mailovou adresu, jméno a příjmení a heslo, kterým se budete přihlašovat do administrace Smartsuppu.

chat2

 Po stisknutí tlačítka „registrovat“ se automaticky vyplní „Smartsupp klíč“. Tento klíč je pro aktivaci důležitý. V případě, že nebudete chtít chat již využívat, můžete pomocí tlačítka „Zrušit propojení se systémem Smartsupp“ chat odstranit. Nyní se podíváme přímo do administrace a to pomocí červeného odkazu „administrace Smartsupp“ (tento odkaz se zobrazí pouze po registraci) nebo pomocí ikony „PŘEJÍT DO ADMINISTRACE“.

chat3

Otevře se Vám přihlašovací okno, kde vyplníte e-mail, který jste zadali při registraci a heslo.

chat4
Nyní se zobrazí úvodní přivítání a zde stiskneme tlačítko pokračovat. Zde se dostaneme do kroku 2, kde si lze zkopírovat kód pro vložení chatu na e-shop. Pokud by se tedy klíč nevložil automaticky, využijeme možnosti „propojení zvládnu sám“ a zkopírujeme pouze Smartsupp klíč z dolní části okna a vložíme jej do sekce Aplikace – Online chat – „Smartsupp klíč“.

chat6
chat5

Po stisknutí tlačítka pokračovat se můžete podívat na instruktážní video, jak správně chat obsluhovat. Po zhlédnutí videa stiskneme tlačítko pokračovat.

chat7

Již jsme se dostali přímo do administrace Smartsupp, kde už můžeme se zákazníky pomocí online chatu komunikovat. Vyzkoušíme si tedy jak tento proces funguje. Stiskněte tlačítko simulovat návštěvníka.

chat8

Zobrazí se Vám stránka, kde vidíte možnost napsat obchodníkovi (tedy Vám). Stiskněte modrou lištu a vyplňte dotaz.

chat9
chat10
chat11
Dotaz se ihned propíše přímo do administrace Smartsupp. Aplikace Vás upozorní zvukovým tónem a vyskakovacím oknem.
 chat12
Nyní si tedy otevřeme komunikaci se zákazníkem kliknutím na vyskakovací okno nebo přímo v administraci na modré tlačítko v levém dolním rohu „Máte 1 nový chat. Klikněte pro zahájení chatu“.
chat13
Otevřelo se nám okno s novou konverzací a na dotaz můžeme reagovat vyplněním a odesláním odpovědi.chat14

chat15
Zákazníkovi se ihned Vaše odpověď zobrazí v chatovacím okně, kde jsme poprvé jako zákazníci dotaz zadávali.

chat16

V administraci vidíte veškeré online uživatele, kteří si právě prohlížejí Váš e-shop. Vidíme zde informace o tom, jak dlouho je zákazník na našich stránkách, poslední zprávu a kde se zákazník aktuálně nachází.

chat18

Pokud momentálně nejste na e-shopu online, může Vás i tak zákazník kontaktovat. Dotaz Vám dorazí na přihlašovací e-mail k administraci Smartsupp Takto se chat zobrazí, když nejste online v administraci chatu.
 chat19 chat20
Pomohl Vám tento návod? Ano Ne