1. Hlavní stránka
  2. Dopravy a platby
  3. In Time doprava – nastavení, odeslání objednávek, štítek objednávky, štítek dávky, svozový protokol

In Time doprava – nastavení, odeslání objednávek, štítek objednávky, štítek dávky, svozový protokol

V našem systému jsou implementovány různé možnosti dopravců od našich partnerů. S těmito společnostmi musíte mít uzavřenou smlouvu a oni Vám následně poskytnou údaje, které vyplníte do příslušných kolonek.

Informace obdržené od společnosti IN TIME vložíte v sekci Eshop – Poštovné – Způsoby dopravy – IN TIME (vizte printscreen níže) :

 

Aktivace se provádí pomoci společného check-boxu, který je vidět ihned v tomto výpisu. Tímto způsobem tedy zapnete nabídku jak možnosti home delivery, tak i poštomatu.

Nastavení jednotlivých možnosti se provádí přes tlačítko „Nastaveni“, kde zadáváte své aktivační údaje (zde nyní máte naše zkušební), název platební metody, nastavujete fixně dané limity a jejich odpovídající ceny poštovného a případně i limity dle hmotnosti zásilek.
Pokud vše nastavíte dle svého požadavku a samozřejmě službu zaktivujete dle výše zmíněného check-boxu, bude se zobrazovat na výběr v košíku, kde ji bude možné po vložení zboží volit.
Nezapomeňte dopravu propojit s platbou (vč. limitů) prostřednictvím tlačítka „nastavení“ u možnosti „Připojené způsobu platby“. Návod na propojení dopravy a platby naleznete  níže v odkazu:
http://helpdesk.eshop-rychle.cz/docs/doprava-a-platby/neaktivni-moznosti-zpusobu-platby-v-kosiku/
V košíku pak pro dokončení objednávky zvolíte dopravu, platbu a pokračujete na stránku s osobními údaji (dodací adresou) přes tlačítko Objednat, kde následně vyplníte nezbytné údaje a objednávku odešlete.
Samotna objednávka je po odesláni systémem zaznamená a je dostupná v sekci Eshop – Objednávky – Objednávky, kde je výpis přijatých objednávek.
Objednávky, u kterých byla zvolena doprava přes In Time, jsou ve výpisu navíc „zvýrazněný“ In Time ikonkou.

Zaznamenané objednávky je následnětřeba vybavit. To provedete tak, ze dané objednávky zvolíte. Zvolení se provádí pomocí check-boxu, který se nachází ve výpisu objednávek na pravě straně a to u každé objednávky. Po jejich označeni pak přejete kurzorem přes ikonku ozubeného kolečka, která znázorňuje hromadné úpravy a zde zvolíte možnost „In Time Zasilky“.

Poté se zobrazí nabídka jakéhosi „předexportu“ kde můžete objednávku dodatečně přes odesláním do Aplikace zásilek In Time upravit (pokud je to nutné) a zadat hmotnost zásilky, která je nezbytná pro správné odeslání.

Editaci údajů zásilky je možné provést po prokliku na ikonku šipek, která se nachází v levé části každé zásilky.

 

V případě, ze je vše nastaveno v pořádku, tak se po prokliku na tlačítko „Odeslat“ celá dávka zvolených zásilek odešle do Aplikace zásilek In Time s tím a objedná se svoz s tím, ze system vygeneruje i štítky pro jednotlivé balíky a samozřejmě i svozový protokol pro celou dávku odeslaných zásilek.

 

 

Pokud je objednávek, které jsou přes In Time, v administraci více, může to být na první pohled zmatečné. Proto se u již odeslaných zásilek, které byly odeslány a u kterých byl objednán svoz, zobrazuje ikonka svozu.

U takto označených zásilek je možné se následně „prokliknout“ přes ikonku žluté tužky do jejich nastavení (ikonka se nachází v levé části ve výpisu objednávek), kde se nachází tlačítka pro opětovné zobrazení štítku dané objednávky, všech štítku dané dávky a svozový protokol celé dávky zásilek.

Na závěr bychom chtěli zmínit to, že pokud provedete aktivaci a nastaveni služby můžete si jej samozřejmě dle libosti měnit.

Pokud nicméně zákazník ještě nemá registraci provedenou, musí tak provést v sekci Eshop – Poštovné – Zpusob dopravy. Nicméně nově zaregistrovaný zákazník nebo ten, kdo službu ještě neobjednal a nebyla mu schválena, uvidí pouze banner včetně odkazu na registraci vyplnění formuláře vizte printscreen níže. Podmínky s IN TIME dopravce můžete naleznout na https://docs.google.com/document/d/1hb3U-aVhRnOhRFwQtjWyFglrUo4Q6TR-kBmHLF2idAE/edit?pli=1.

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne