1. Hlavní stránka
  2. Dopravy a platby
  3. In Time SK

In Time SK

Co IN TIME SK nabízí?

Vnitrostátní přeprava zásilek
– B2C Doručování – ECOM
– Komplexní logistické řešení pro internetové obchody a zasílatelské domy od vyzvednutí zásilky přes roztřídění, zpracování až po doručení komkoliv na Slovenku se zaměřením na doručení zásilek fyzickým osobám.

Zahraniční přeprava zásilek
– Cross Border
– IN TIME, s.r.o. nabízí svým zákazníkům rychlou a cenově výhodnou přepravu balíkových zásilek do zahraničí na cenové úrovni poštovních služeb avšak s výrazně větší kvalitou doručení.

Balíkomat 24/7
– Osobní vyzvednutí zásilek
– Balíkomat 24/7 je nový způsob doručování zásilek, dostupný od Austrálie až po Chille. Zbavili jsme se všech negativ, které se vašim zákazníkům nelíbili na běžných způsobech doručení a nahradili jsme je jednoduchým, dostupným a rychlým řešením, které je čím dál více oblíbené.

Jaké jsou ceny?

Přeprava kurýrem

Doplňková služba dobírka

Doprava do Balíkomatu 24/7


Dobírka u Balíkomatu – 1,5% z dobírkové sumy (minimálně však 1,00 EUR)
 
Důležíté: Všechny uvedené ceny jsou BEZ DPH

Jak službu aktivovat?

1) Služba je dostupná v sekci Eshop -> Poštovné -> Způsoby dopravy.

2) Zde je nutné pro odemknutí nabídek nastavení vyplnit registrační formulář, pomocí kterého budou vaše data odeslána na IN TIME SK.
3) Po odeslání informací skrze registrační formulář dojde ihned k odemknutí nabídky.
Zde budete moci možnost dopravy přednastavit (= zadat popis, cenu, nastavit limity atp.) a to klasickým způsobem, jakým se v systému nastavuje doprava.

INTIME SK Balíkomaty

Slovenská verze dopravy IN TIME nabízí stejně jako česká možnost dopravy do Balíkomatu, kdy je zásilka odeslána Balíkomatu na určené adrese. Zde si jej následně uživatel vyzvedne.

Mapka lokace jednotlivých Balíkomatů se zobrazí v druhém kroku objednávky při volbě dopravy do Balíkomatu.

Důležité: Při generování exportního CSV souboru s daty objednávek je u zásilek, které byly objednány do Balíkomatu, uvedena dodací adresa zvoleného Balíkomatu – nikoliv adresa zákazníka.

Jak funguje zpracování objednávky?

1) V případě, že zákazník zvolí při objednání zboží dopravu skrze IN TIME SK, je tato objednávka v administraci pro lepší orientaci zvýrazněna logem společnosti.

2) Pro její vybavení je nutné objednávku zvolit pomocí check-boxu v pravé části objednávky. Po označení pak skrze nabídku pro hromadné úpravy zvolte možnost IN TIME SK.

3) Dostanete se do nastavení jednotlivých objednávek, které jste pro export na IN TIME SK zvolili. Zde můžete provést dodatečnou úpravu a nastavení každé objednávky.

4) Po nastavení objednávek je skrze tlačítko „Exportovat“ vygenerujete do CSV souboru.
Tento soubor si stáhněte a poté jej nahrajte do aplikace IN TIME SK. Přihlašovací údaje a všechny nezbytné informace získáte od IN TIME SK po schválení vaší registrace.
Důležité: Veškeré další zpracování objednávky pak provádíte v aplikaci IN TIME SK, kde je pak možné například generovat štítky na balíky. Údaje a adresu pro přihlášení do této aplikace získáte od IN TIME SK po schválení vaší registrace.
Pomohl Vám tento návod? Ano Ne