1. Hlavní stránka
  2. E-maily
  3. Responzivní automatické emaily

Responzivní automatické emaily

POZOR!

Pokud si nastavíte vlastní email, bude systém odesílat pouze ten nikoliv původní systémový. Pokud chcete zpětně využívat systémový email, stačí vlastní email přes tlačítko odstranit.

Po vytvoření vlastní podoby emailu v editoru je potřeba ještě celé nastavení v sekci uložit přes tlačítko Uložit nastavení.

Email potvrzení provedené objednávky

Obsah emailu, který se odešle po provedení objednávky na vašem e-shopu na email zákazníka, lze nastavit pomocí editoru v sekci E-shop -> Nastavení e-shopu -> Zpracování objednávky níže v nastavení přes tlačítko „Vytvořit vlastní email“.

Do editoru obsahu emailu je možné vložit několik parametrů. Některé jsou povinné, některé jsou nepovinné.

1- Číslo objednávky (#ORDER_ID#)

Parametr pro číslo objednávky je povinný a musí být do editoru nastaven. Po jeho vložení se na pozici vloženého kódu vždy propíše číslo konkrétní objednávky, které se email týká.

2- Data objednávky (#ORDER_DATA#)

Parametry, který propisuje informace o objednávce (produkty, dodací nebo fakturační adresu, poštovné atd.), je povinný. Oproti parametru pro číslo objednávky není řešen textově, ale je řešen samostatným blokem, který se nachází přímo v editoru. Tento blog musí být součástí vámi nastavovaného emailu.

Informace o produktech jsou v tomto bloku řešeny pouze v textové formě. Obrázky objednaných produktů, pokud tuto možnost máte v systému aktivní, se zde tedy nezobrazují.

3- Čas provedení objednávky (#ORDER_DATE#)

Parametr definuje datum a čas, kdy došlo na vašem eshopu k realizaci objednávky. Tento parametr není povinný.

4- Klientská sekce (#CLIENT_SECTION#)

Parametr definuje informace pro přihlášení do klientské sekce (přihlašovací email, přihlašovací heslo, odkaz na logovací stránku), pokud máte aktivní automatickou registraci na eshopu po provedení objednávky (lze nastavit v sekci E-shop -> Registrovaní uživatelé -> Zákaznická sekce -> varianta 2. Spustit ZÁKAZNICKOU SEKCI (s automatickou registrací uživatelů). Tento parametr není povinný.

5- QR kód (#QR#)

Parametr je nepovinný a je řešen formou bloku v editoru pro potvrzení objednávky. Do emailu se propisuje pouze v případě, že máte aktivní modul pro QR kód a zákazník zvolil způsob platby, kterého se QR kód týká.

Email registrace zákazníka

Vlastní email, který systém zasílá při vytvoření registrace na e-shopu, lze nastavit v sekci E-shop -> Registrovaní uživatelé -> Zákaznická sekce níže v nastavení přes tlačítko „Vytvořit vlastní email“.

Pro vytvoření emailu je nutné do editoru zadat parametry #LOGIN##PASSWORD#. Namísto nich se následně do emailu propíše přihlašovací email a heslo.

Email automatického avíza po změně stavu objednávky

Email pro automatické avízo je možné nastavit v sekci E-shop -> Objednávky -> Automatická avíza, kde se v nastavení každého avíza nachází editor s možností „Vytvořit vlastní email“.

Do editoru obsahu emailu je možné vložit několik parametrů. Některé jsou povinné, některé jsou nepovinné.

1- Číslo objednávky (#ORDER_ID#)

Parametr pro číslo objednávky je povinný a musí být do editoru nastaven. Po jeho vložení se na pozici vloženého kódu vždy propíše číslo konkrétní objednávky, které se email týká.

2- Data objednávky (#ORDER_DATA#)

Parametry, který propisuje informace o objednávce (produkty, dodací nebo fakturační adresu, poštovné atd.), je v případě automatického avíza nepovinný. Oproti parametru pro číslo objednávky není řešen textově, ale je řešen samostatným blokem, který se nachází přímo v editoru. Tento blog musí být součástí vámi nastavovaného emailu.

3- Čas provedení objednávky (#ORDER_DATE#)

Parametr definuje datum a čas, kdy došlo na vašem eshopu k realizaci objednávky. Tento parametr není povinný.

4- Odkaz na EET účtenku (#EET#)

Parametr propisuje do automatického emailu odkaz na EET účtenku (= číslo účtenky jako funkční odkaz), pokud byla objednávka evidována do EET. Pokud EET účtenka u objednávky vytvořena není, odkaz na ni se do emailu negeneruje.

5- Odkaz na fakturu (#INVOICE#)

Parametr propisuje do automatického emailu odkaz na fakturu (= číslo faktury jako funkční odkaz), pokud byla u objednávky vytvořena. Pokud faktura u objednávky vytvořena není, odkaz na ni se do emailu negeneruje.

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne 2