1. Hlavní stránka
  2. Nejčastější dotazy
  3. Heuréka nás informovala, že od nás v rámci služby „Ověřeno zákazníky“ nedostává objednávky. Kód máme vložený, kde je tedy problém?

Heuréka nás informovala, že od nás v rámci služby „Ověřeno zákazníky“ nedostává objednávky. Kód máme vložený, kde je tedy problém?

Aby Heuréka mohla Vašim zákazníkům v rámci této služby odeslat email s dotazníkem, potřebuje od zákazníka již ve chvíli objednávky souhlas se zasíláním informací emailem. Ten si v administraci můžete nastavit, avšak je nepovinný. Pokud jej zákazník nezaškrtne, objednávka ne Heuréku neodejde. V takovém případě doporučujeme aktivovat si souhlas s obchodními podmínkami, do kterých informaci o emailech zakomponujte. Tento souhlas je v objednávce povinný, bez něj zákazník objednávku neodešle. Toto si můžete nastavit v sekci ESHOP => NASTAVENÍ ESHOPU => ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ, kolonky „Název textu pro odsouhlasení obchodních podmínek (v objednávce)“ a „URL adresa obchodních podmínek (v objednávce)“.

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne