1. Hlavní stránka
  2. Propojení
  3. Heuréka – nastavení služby Ověřeno zákazníky

Heuréka – nastavení služby Ověřeno zákazníky

Pro aktivaci služby „Ověřeno zákazníky“ je potřeba se na Heuréce zaregistrovat se svým obchodem a získat od Heuréky tzv. „Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“. Tento identifikátor platí jen pro daný obchod, pokud máte obchodů více, musíte mít pro každý z nich samostatný klíč.

V administraci Vašeho eshopu na našem systému přejděte do sekce ESHOP => NASTAVENÍ ESHOPU => ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ. Zde si všímáme kolonek pro Heuréku v dolní části stránky:

 

Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“(získáte v administraci Heureka.cz pod záložkou Ověřeno zákazníky): Vkládáme (prvotní) klíč, který jsme obdrželi na Heuréce
!!! POZOR!!!
Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“ zpravidla není totožný s „Klíčem pro box Ověřeno zákazníky“, proto pokud službu teprve zavádíte, nechte kolonku „Klíč pro box Ověřeno zákazníky“ prázdnou.

: Zde můžeme tuto možnost zapnout a zvolit menu, kde budeme chtít recenze zobrazovat. Také zde jednou za čas musíme stáhnout nové recenze kliknutím na „Obnovení recenzí“, to totiž neprobíhá automaticky.
Klíč pro box „Ověřeno zákazníky“ (Tato služba je dostupná pouze pro obchody s certifikátem „Ověřeno zákazníky“): Na Heuréce po získání certifikátu ověřeného obchodu získáme kód pro box. My máme v systému tento kód již implementovaný, tudíž do této kolonky vložte z Vašeho kódu jen část obsahující Vaše ID (dlouhá souvislá řada čísel a písmen). Získat certifikát a tím pádem i nárok na tento box je možné po stanoveném počtu pozitivních recenzí.
: Umístění boxu Ověřeno zákazníky na našem webu
: Vkládáme klíč, pokud máme tuto službu na Heuréce aktivovanou.
Princip fungování této služby je založen na tom, že informace o objednávkách na Vašem eshopu odejdou na Heuréku, odkud na jejich základě zašlou Vašim zákazníkům po několika dnech dotazník o spokojenosti.
POZOR! Do Heuréky může odejít objednávka jen v tom případě, že zákazník souhlasí se zasíláním informací emailem, a to již ve chvíli objednávky. Heuréka by mu v opačném případě nemohla dotazník zaslat. Je tedy nutné, aby zákazník s tímto souhlasil, avšak tento souhlas není při odeslání objednávky povinný a ne každý zákazník jej dobrovolně zaškrtne. V takovém případě doporučujeme zakomponovat souhlas se zasíláním do Vašich obchodních podmínek a následně si do objednávky nastavte souhlas s OP, který je pak již povinné zaškrtnout, jinak se objednávka nedá odeslat. Souhlas s OP nastavte v sekci ESHOP => NASTAVENÍ ESHOPU => ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ:
Do první kolonky vyplňte text, který budete chtít před konce objednávky zobrazit u zaškrtávacího políčka souhlasu. Do druhé kolonky pak zadejte URL adresu Vašich obchodních podmínek tak, jak ji vidíte, když na ně přistoupíte z Vašeho webu.
Dokončení objednávky pak vypadá takto:
Takto máme jistotu, že informace o každé objednávce na Heuréku dorazí a máme tak větší šanci na získání více hodnocení.
Pomohl Vám tento návod? Ano Ne