-
Hlavní stránka
- Nejčastější dotazy
Články
- Jak generovat dostupnost do xml feedu pro porovnávače?
- Jak zadám u produktů počet ks na skladě?
- Využívám Facebook Like tlačítko a počet Like na webu se neshoduje s počtem Like na Facebooku. Proč?
- Jak si vložím do stránek kód Google Analytics?
- Vytvořil jsem si u Vás emailové adresy, ale ani jedna z nich není funkční, zprávy nejdou odeslat ani přijmout.
- Google po mně chce, abych provedl ověření vlastnictví domény. Jak na to?
- Jak na ověření domény u Seznam.cz
- Vlastní hosting – je možné jej použít?
- Jak si mohu ke zboží nastavit výběr například velikostí a barev?
- V eshopu nejde dokončit objednávka, respektive nemohu vybrat způsob platby, přestože jej mám nastavený. Proč?
- Proč se mi za doménou zobrazuje název eshopu, který jsem zadal při registraci? Jde toto odstranit?
- Měním obsah eshopu, ale na veřejné části k žádným změnám nedochází. Jak je to možné?
- Vaše administrace se mi líbí, ale pár věcí mi zde chybí. Potřeboval bych je doprogramovat, je to možné?
- Zaplatil jsem služby na rok, ale v administraci se mi zobrazuje zbývající počet dní úplně jiný. Jak je to možné?
- Jaké jsou podmínky pro ukončení provozu webu/eshopu?
- V testovacím provozu nestihnu své stránky naplnit, můžete mi jej prodloužit?
- Co to znamená ostrý provoz? Co se přechodem do něj změní?
- Jak vytvořit písemný nebo obrázkový odkaz?
- Jak si zřídím emaily?
- Stránky se mi nezobrazují pod mou doménou. Proč?
- Zákazník při odpovědi na automatický email odpovídá na můj přihlašovací email. Co s tím?
- Dá se nastavit sleva registrovaným zákazníkům či na slevových kuponech jen na určitou kategorii či na konkrétní produkt?
- Přestaly mi fungovat statistiky PIWIK. Proč?
- Jak odkázat na Soubor ke stažení?
- Podporuje Váš systém jazykové mutace?