Jak nastavit odkaz pro sledování zásilky
ESHOP – OBJEDNÁVKY – OBJEDNÁVKY – DETAIL OBJEDNÁVKY
Nastavením odkazu pro sledování zásilky docílíte toho, že zákazník bude moci monitorovat průběh doručení jeho zásilky a bude tak přesně vědět, kdy bude jeho zásilka doručena.
Aby bylo možné zásilku sledovat, tak vám daný dopravce tento odkaz musí poskytnout. V případě, že tento odkaz obdržíte, tak je možné jej do automatického avíza nastavit dvěma způsoby.
a) Viditelný celý odkaz
Odkaz pro sledování zásilky nastavujete v detailu objednávky úplně dole v části „Speciální údaje do automatických emailů“ Zde si vyberete který z hashtagů chcete pro sledování zásilky použít ( #CODE1# – #CODE5# ). V našem případě jsme použili hashtag #CODE1#. Do řádku vložíte celý odkaz pro sledování zásilky a uložíte.
Po zadání a uložení odkazu půjdete do sekce Eshop – Objednávky – Automatická avíza a vyberete si takové avízo, ve kterém chcete tuto informaci odesílat. Do textu pak napíšete například „Svou zásilku můžete sledovat na adrese #CODE1#“
Po odeslání automatického avíza pak zákazníkovi přijde email v tomto tvaru s viditelnou URL adresou na sledování zásilky.
b) Hypertextový odkaz
Začátek je opět stejný. Je zapotřebí v detailu objednávky zadat odkaz na sledování zásilky.
Následně pak opět půjdete do sekci Eshop – Objednávky – Automatická avíza a opět si otevřete avízo, ve kterém chcete tuto informaci zobrazovat. Do textu napíšete například „Balíček můžete sledovat ZDE„.
Slovo ZDE následně označíte modře kurzorem a kliknete na ikonku řetězu v textovém editoru.
Otevře se vám okno, kam vložíte daný hashtag #CODE1#.
Okno potvrdíte tlačítkem OK a následně ještě uložíte celé avízo zeleným tlačítkem ULOŽIT ZMĚNY.
Daný email pak přijde v tomto tvaru.