1. Hlavní stránka
  2. Objednávky
  3. Jak nastavit odkaz pro sledování zásilky

Jak nastavit odkaz pro sledování zásilky

ESHOP – OBJEDNÁVKY – OBJEDNÁVKY – DETAIL OBJEDNÁVKY

Nastavením odkazu pro sledování zásilky docílíte toho, že zákazník bude moci monitorovat průběh doručení jeho zásilky a bude tak přesně vědět, kdy bude jeho zásilka doručena.


Aby bylo možné zásilku sledovat, tak vám daný dopravce tento odkaz musí poskytnout. V případě, že tento odkaz obdržíte, tak je možné jej do automatického avíza nastavit dvěma způsoby.

 

a) Viditelný celý odkaz

Odkaz pro sledování zásilky nastavujete v detailu objednávky úplně dole v části „Speciální údaje do automatických emailů“ Zde si vyberete který z hashtagů chcete pro sledování zásilky použít ( #CODE1# – #CODE5# ). V našem případě jsme použili hashtag #CODE1#. Do řádku vložíte celý odkaz pro sledování zásilky a uložíte.

Po zadání a uložení odkazu půjdete do sekce Eshop – Objednávky – Automatická avíza a vyberete si takové avízo, ve kterém chcete tuto informaci odesílat. Do textu pak napíšete například „Svou zásilku můžete sledovat na adrese #CODE1#“

Po odeslání automatického avíza pak zákazníkovi přijde email v tomto tvaru s viditelnou URL adresou na sledování zásilky.


b) Hypertextový odkaz 

Začátek je opět stejný. Je zapotřebí v detailu objednávky zadat odkaz na sledování zásilky.

Následně pak opět půjdete do sekci Eshop – Objednávky – Automatická avíza a opět si otevřete avízo, ve kterém chcete tuto informaci zobrazovat. Do textu napíšete například „Balíček můžete sledovat ZDE„.

Slovo ZDE následně označíte modře kurzorem a kliknete na ikonku řetězu v textovém editoru.

Otevře se vám okno, kam vložíte daný hashtag #CODE1#.

Okno potvrdíte tlačítkem OK a následně ještě uložíte celé avízo zeleným tlačítkem ULOŽIT ZMĚNY.

Daný email pak přijde v tomto tvaru.

 

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne