FAVI EXTRA – Favi Partner Events Tracking
Co je to FAVI?
Vyhledávač nábytku a dekorací FAVI funguje jako objemově velký a efektivní nástroj pro přivádění nových zákazníků a růst tržeb v online. Zákazníky k nákupu inspiruje a chce jim nabídnout nejkrásnější vybavení domova na českém, slovenské, polském, maďarském, rumunském, chorvatském, italském, švédském a britském trhu.
Pro zařazení nabízeného sortimentu na FAVI je třeba vytvořit registraci obchodu prostřednictvím formuláře.
Zde přidáte i XML feed, skrze který se nahrají produkty do katalogu FAVI. Pokud byste měli zájem o zapojení pouze části sortimentu, je vhodné připravit XML feed pouze s nabídkou, kterou byste rádi do katalogu zařadili. XML feed je třeba mít zpracovaný dle požadavků.
Co je FAVI EXTRA?
Jedná se o jednoduché řešení, díky kterému budete sbírat uživatelské recenze na prodávané produkty i kvalitu služeb vašeho e-shopu. Zavedením této nové služby zároveň podpoříte pozice vašich produktů v katalogu FAVI.
Hlavním cílem této funkce je zlepšit zákaznickou zkušenost a postupně odbourat obavy a předsudky k nákupu nábytku online. Zároveň FAVI věří, že sdílená zkušenost v podobě recenzí inspiruje k nákupu nejen potenciální zákazníky, ale bude i důležitou zpětnou vazbou pro zkvalitňování procesu nákupu jako takového.
Zavedení služby je opravdu jednoduché:
- Požádejte svého Account manažera portálu FAVI o unikátní kód pro implementaci
- Implementujte službu
- Zkontrolujte a případně zaktualizujte obchodní podmínky
- Přidejte odznak FAVI EXTRA na stránky
Pozor, tento návod aktuálně ignoruje možnost zákazníků odmítnout souhlas se zpracováním osobních údajů, proto jej doporučujeme následovat pouze na vlastní zodpovědnost!
Výhody zapojení do FAVI EXTRA
- Propojením se značkou FAVI dosáhnete výrazného zvýšení konverze a prodejů na vašem e-shopu
- Produkty e-shopů zařazených v programu FAVI EXTRA Shop budou zvýhodněny při řazení produktů v katalogu FAVI a podpoří se tak i jejich prodejnost
- Získáte přehled o zkušenosti vašich zákazníků a dokážete tak na základě toho zlepšovat vaše služby
- Dobře hodnocené produkty budou přednostně komunikovány v rámci marketingu FAVI, který má silný brand, široký dosah na sociálních sítích a pevné vazby s influencery
Integrace pomocí měřícího kódu
Abyste mohli propojit váš e-shop s portálem FAVI, je nutné zadat váš TOKEN a FAVI_TRACKING_ID do příslušných polí v administraci e-shopu v sekci E-shop > Měřící kódy > FAVI.
TOKEN a FAVI_TRACKING_ID obdržíte od vaší kontaktní osoby portálu FAVI.
Dále zvolte, jaký produktový feed používáte pro export produktové nabídky na FAVI. Nabídku nezapomeňte uložit.
Rozšíření Dokumentu o ochraně osobních údajů
Při zjišťování zákaznické spokojenosti (zákaznické recenze) bude docházet k předávání osobních údajů společnosti Favi a.s. Konkrétně společnost Favi a.s. odešle za obchodníka zákazníkovi zprávu prostřednictvím elektronické pošty. GDPR pro tyto případy vyžaduje uzavření smlouvy o zpracování osobních údajů (mezi Vámi a společností Favi a.s.), která je již součástí obchodních podmínek služby FAVI.
V rámci textu informační povinnosti, kterou je nutné plnit při shromažďování osobních údajů zákazníků podle čl. 13 GDPR, by měl obchodník doplnit společnost Favi a.s. jako tzv. dalšího příjemce těchto osobních údajů.
Na závěr připomínáme, že zjišťování zákaznické spokojenosti může být zvláštním účelem zpracování osobních údajů, takže obchodník by měl plnit všechny povinnosti stanovené GDPR stejně jako u jiných účelů zpracování osobních údajů.
Jak doplnit souhlas se zasláním dotazníku spokojenosti od FAVI do objednávkového procesu?
1) Vytvořte nový článek
V sekci Obsah webu → Struktura webu (v levém sloupci) → Volné články (horní menu) → vytvořit nový článek:
- Nadpis článku: Osobní údaje FAVI a.s.
- Tělo článku(zkopírujte do článku následující text):
Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti od Favi.cz
- Udělujete tímto souhlas ………………, se sídlem ………………, IČ ………………., zapsaná u ………………… , oddíl …, vložka ….. (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:
- emailovou adresu
- informace o zakoupeném zboží
- Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:
- zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
- Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:
- zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
- Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:
- Poskytovatel služby Favi.cz, provozované společností FAVI a.s., se sídlem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, ČR
- Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá
- Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.
- Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby FAVI a.s.
- Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
- vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
- požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
- vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
- u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
- nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
- požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
- na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
- v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů
- V článku vyplňte pouze vaše údaje v bodu číslo 1
2) Vytvořte nový souhlas:
Nastavení → Správa osobních údajů (GDPR) v levém sloupci → Správa oznámení a souhlasů (horní panel) →Vytvořit nové oznámení nebo souhlas:
- Do textu zadejte „Souhlasím se zasíláním dotazníku spokojenosti při nákupu přes Favi.cz dle podmínek zpracování osobních údajů.“
- podmínek zpracování osobních údajů → u tohoto textu musíme nyní přidat odkaz na nově vytvořené podmínky – nově vytvořený článek v bodu 1.
- Níže pod textem zaškrtněte tyto tři nabídky:
- Objednávkový proces
- Souhlas nepovinný (checkbox)
- FAVI – dotazník spokojenosti
V případě, že máte k implementaci dotazy, potřebujete pomoci, neváhejte kontaktovat naši podporu či přímo pracovníka FAVI:
Lukáš Homola – Product Manager – FAVI EXTRA
lukas.homola@favi.cz
+420 721 502 133
Nasazení odznaku FAVI EXTRA na stránky
Kód pro nasazení odznaku FAVI EXTRA na své stránky získáte od svého Account managera po úspěšném zavedení služby.