Změna přihlašovacího emailu
Nyní je zapotřebí, abyste si přihlašovací email měnili v administraci Vašeho webu a zde si ukážeme jak na to.
Změnit email můžete z úvodní strany Vašeho webu.
Po kliknutí na možnost Přidat uživatele se dostanete do editace nových účtů, které je možné do eshopu přidat.
Zde pomocí tlačítka Vytvořit nový účet přidáte svůj druhý email, který chcete použít jako nový přihlašovací email.
Po zadání nového emailu vše dole uložíte.
Nastavení práv při změně přihlašovacího emailu řešit nemusíte, jelikož po převzetí vlastnictví budete mít plná práva.
Po uložení nového emailu Vám do tohoto zadaného emailu přijde zpráva o přidání nového účtu do eshopu a je zapotřebí jej schválit. Email vypadá takto:
Poté co schválíte tento email, projdete vytvořením nového hesla.
POZOR: pokud email, který přidáváte jako nový přihlašovací email, byl již v minulosti do eshopu přidáván, tak po potvrzení přidání emailu do eshopu nebudete procházet vytvořením nového hesla, ale bude zapotřebí při přihlášení do eshopu zažádat o nové heslo pomocí „zapomněli jste heslo?“
Po vytvoření hesla se přihlásíte do eshopu pod svým původním emailem a půjdete opět do sekce Přidat uživatele , jako je na prvním obrázku. Zde již můžete vidět, že mezi aktivními účty je Váš nově přidaný email. Dalším postupem je kliknutí na Předat vlastnictví.
Následně se Vám zobrazí boxík, ve kterém je zapotřebí předání vlastnictví odeslat.
Po odeslání přijde jak do původního emailu, tak do nového emailu zpráva, kterou je opět zapotřebí v obou emailech potvrdit.
Poté co potvrdíte v obou emailech předání vlastnictví, se do eshopu přihlásíte pod novým emailem, opět půjdete do nastavení nového účtu ( viz. první obrázek nahoře ) a nyní můžete vidět, že jako přihlašovací email máte nastavený Váš nový email.
Původní přihlašovací email pak vidíte mezi Aktivnímu účty a můžete jej smazat.