Prodejní argumenty – USP
V tvrdé konkurenci on-line podnikání je zapotřebí návštěvníkům vašeho e-shopu nabídnout vhodné argumenty, které je spolu s kvalitní produktuvou nabídkou přesvědčí, aby nakoupili právě na vašem e-shopu. Výsledkem hledání a následné formulace prodejních argumentů jsou v marketingové terminologii tzv. USP (Unique Selling Proposition). Pokuste se i vy nalézt nejlépe unikátní přednosti, nebo alespoň silné stránky vaší nabídky a ty stručně a jasně formulujte. Modul Prodejní argumenty, který systém Eshop-rychle nabízí vám pomůže tyto důležité informace atraktivně a snadno zobrazit napříč vaším e-shopem.
Zobrazení prodejních argumentů – USP na e-shopu
Kde všude na vašem e-shopu se po aktivaci modulu viz. Aktivace a nastavení, budou zobrazovat vaše prodejní argumenty?
- Na uvodní straně e-shopu – pod rotátorem obrázků
- V kategoriích produktů – nad patičkou a modulem na sběr e-mailů
- V detailu produktů – pod výpisem podobných produktů
- Na blogu a v jednotlivých článcích – nad patičkou a modulem na sběr e-mailů
Ukázky jsou prezentované na šabloně Milano s horizontálním menu. Na šablonách s vertikálním menu se zobrazení může lehce lišit, v zásadě je však identické.
Aktivace a nastavení USP modulu
Nastavení modulu je v administraci rozděleno na 4 totožné sekce Prodejní argument 1-4 (obr. níže). Po aktivaci se modul zobrazí na všech pozicích viz výše tzn. na úvodní straně, v kategoriích, detailu produktu a na blogu.
Bloky se automaticky aktivují na všech výše uvedených místech. Aktivovat modul individuálně pro jednotlivě stránky není v administraci uživatelsky možné. Lze toho nicméně dosáhnout pomocí individuální CSS úpravy po zkontaktování našeho grafika.
Modul Prodejní argumenty snadno aktivujete v Obsah webu → Struktura webu → Prodejní argumenty zaškrtnutím pole Zobrazit blok prodejních argumentů (4 obr. níže). Další nastavení popíšeme na nastavení Prodejního argumentu 1. Nastavení ostatních se provádní identicky.
- Obrázek prodejního argumentu nastavíte viz. (5). Obrázek lze nahrát přímo z počítače, nebo nejprve importovat do galerie a poté vybrat z interní galerie e-shopu. Ideální rozměr obrázku je 60×60 pixelů. Nenahrávejte datově zbytečně veliké obrázky!
- Nadpis argumentu (6) se zobrazí v sekci USP (6B)
- Podnadpis argumentu (7) se zobrazí v sekci (7b)
- Po vyplnění odkazu (8) můžete zákazníky případně nasměrovat přímo na konkrétní stránku, kde jsou informace např. o doručení podrobně popsány. Odkaz být vyplněn nemusí. V takovém případě USP sekce nabízí pouze vizuálně textové informace bez prokliků.
Ostatní tři sekce prodejních argumentů se nastavují identicky.