1. Hlavní stránka
  2. Obsah
  3. Prodejní argumenty – USP

Prodejní argumenty – USP

Nastavení funkce z tohoto návodu naleznete ve své administraci pouze při aplikovaných šablonách verze 4.0. Na starších šablonách tato funkce není podporována. Šablony nové generace nabízí nejen modernější design, ale i technologicky vyspělejší řešení. Pokud používáte šablony generace 3.0 a starší doporučujeme případně přejít na nové šablony generace 4.0 (aktuálně Milano – šablona s horizontálním menu a New York – šablona s vertikálním menu).

V tvrdé konkurenci on-line podnikání je zapotřebí návštěvníkům vašeho e-shopu nabídnout vhodné argumenty, které je spolu s kvalitní produktuvou nabídkou přesvědčí, aby nakoupili právě na vašem e-shopu. Výsledkem hledání a následné formulace prodejních argumentů jsou v marketingové terminologii tzv. USP (Unique Selling Proposition). Pokuste se i vy nalézt nejlépe unikátní přednosti, nebo alespoň silné stránky vaší nabídky a ty stručně a jasně formulujte. Modul Prodejní argumenty, který systém Eshop-rychle nabízí vám pomůže tyto důležité informace atraktivně a snadno zobrazit napříč vaším e-shopem.

Zobrazení prodejních argumentů – USP na e-shopu

Kde všude na vašem e-shopu se po aktivaci modulu viz. Aktivace a nastavení, budou zobrazovat vaše prodejní argumenty?

  1. Na uvodní straně e-shopu – pod rotátorem obrázků
  2. V kategoriích produktů – nad patičkou a modulem na sběr e-mailů
  3. V detailu produktů – pod výpisem podobných produktů
  4. Na blogu a v jednotlivých článcích – nad patičkou a modulem na sběr e-mailů

Ukázky jsou prezentované na šabloně Milano s horizontálním menu. Na šablonách s vertikálním menu se zobrazení může lehce lišit, v zásadě je však identické.

Zobrazení USP modulu na home page
Zobrazení USP na úvodní straně e-shopu
Zobrazení USP modulu v kategoriích
Zobrazení USP modulu v kategoriích
Zobrazení USP modulu v detailu produktu
Zobrazení USP modulu v detailu produktu
Zobrazení USP modulu na blogu
Zobrazení USP modulu na blogu

Aktivace a nastavení USP modulu

Nastavení modulu je v administraci rozděleno na 4 totožné sekce Prodejní argument 1-4 (obr. níže).  Po aktivaci se modul zobrazí na všech pozicích viz výše tzn. na úvodní straně, v kategoriích, detailu produktu a na blogu.

Bloky se automaticky aktivují na všech výše uvedených místech. Aktivovat modul individuálně pro jednotlivě stránky není v administraci uživatelsky možné. Lze toho nicméně dosáhnout pomocí individuální CSS úpravy po zkontaktování našeho grafika.

Jednotlivé sekce prodejních argumentů

Modul Prodejní argumenty snadno aktivujete v Obsah webu → Struktura webu → Prodejní argumenty zaškrtnutím pole Zobrazit blok prodejních argumentů (4 obr. níže). Další nastavení popíšeme na nastavení Prodejního argumentu 1. Nastavení ostatních se provádní identicky.

Nastavení modulu Prodejní argumenty USP

  1. Obrázek prodejního argumentu nastavíte viz. (5). Obrázek lze nahrát přímo z počítače, nebo nejprve importovat do galerie a poté vybrat z interní galerie e-shopu. Ideální rozměr obrázku je 60×60 pixelů. Nenahrávejte datově zbytečně veliké obrázky!
  2. Nadpis argumentu (6) se zobrazí v sekci USP (6B)
  3. Podnadpis argumentu (7) se zobrazí v sekci (7b)
  4. Po vyplnění odkazu (8) můžete zákazníky případně nasměrovat přímo na konkrétní stránku, kde jsou informace např. o doručení podrobně popsány. Odkaz být vyplněn nemusí. V takovém případě USP sekce nabízí pouze vizuálně textové informace bez prokliků.

Ostatní tři sekce prodejních argumentů se nastavují identicky.

Pro informaci: Prodejních argumentů můžete vyplnit samozřejmě méně než nabízené 4. Pamatujte ale, že standardně budou roztažené vždy na celou šířku prostoru tak, aby první argument byl na začátku řádku a poslední vyplněný na konci. Při vyplnění tří a čtyř argumentů tedy blok bude vypadat vizuálně pěkně a vycentrovaně. Pokud byste jich ale chtěli vyplnit méně, nemusel by být celý blok tolik vizuálně atraktivní. Vycentrovat sekci i např. pro 2 prodejní argumenty je možné rychlou individuální úpravou grafikem (Napsat grafikovi). V takovémto rozsahu samozřejmě zdarma. 😉
Pomohl Vám tento návod? Ano 3 Ne