Registrovaní uživatelé
ESHOP > REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image15-1024x560.jpg)
REGISTRACE ZÁKAZNÍKEM
Zákazníci se registrují sami na veřejné stránce eshopu. Registrační proces je v rámci GDPR rozdělen do tří kroků.
- Registrace na veřejné stránce eshopu
- Potvrzení registrace v emailu.
- Vstup do klientské sekce.
1. Zákazník provede registraci na veřejné stránce eshopu a vyplní přihlašovací email, heslo a heslo znovu.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image14.jpg)
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image9-2.jpg)
2. Do emailu zákazníkovi přijde potvrzovací email, kde je zapotřebí potvrdit souhlas s registrací.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image5-3.jpg)
3. Po potvrzení emailu je zákazník překlopen do své klientské sekce na eshopu a může zde vyplnit své osobní údaje.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image11-1.jpg)
REGISTRACE MAJITELEM ESHOPU
Zákazníka můžete registrovat i sami v této kategorii, pomocí tlačítka Přidat nového uživatele, kde vyplníte potřebné údaje a zákazníkovi pak přijde email, kde bude následně postupovat stejně, jako v bodě 2 a 3, zmíněném výše.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image16-1024x541.jpg)
ROZDĚLENÍ JEDNOTLIVÝCH SEKCÍ
Kategorie Registrovaní uživatelé je rozdělena na 4 sekce Přehled zákazníků, Příznaky zákazníků, Zákaznická sekce a Věrnostní systém. Jednotlivé sekce si níže vysvětlíme.
Přehled zákazníků
V této sekci se nachází přehled zákazníků, které máte na svém eshopu zaregistrované. Zákazníky můžete snadno vyhledávat podle filtrování v horní části této sekce. Filtrovat můžete podle typu registrace ( zda se zaregistroval sám, v objednávce, zda byl registrovaný z administrace ) a nastaveného příznaku ( popsáno níže v části návodu PŘÍZNAKY ZÁKAZNÍKŮ ).
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image13.jpg)
Dále můžete filtrovat podle Jména, Telefonu, Emailu, Firmy, Vlastní poznámky a IČa.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image3-3.jpg)
U každého zákazníka jsou zobrazeny 4 ikonky, díky nímž můžete dále s registrovaným zákazníkem pracovat. V případě, že máte aktivované SMS se zde ukazuje i ikonka pro zaslání SMS konkrétnímu zákazníkovi. Funkce ikon si nyní popíšeme.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image19.jpg)
1. ikona tužky – Slouží k editaci zákazníkova profilu, kde je možné doplnit další informace o zákazníkovi.
2. ikona papíru s fajfkou – Díky této funkci můžete sledovat historii objednávek daného zákazníka.
3. ikona křížku – Slouží ke smazání registrovaného uživatele.
4. ikona SMS – Tato funkce slouží k zaslání SMS danému uživateli.
5. ikona plus – K danému zákazníkovi můžete vytvořit novou objednávku.
V této sekci je také možné přidat v přehledu zákazníků každému zákazníkovi individuální slevu ( tuto slevu můžete také přidat v detailu zákazníkovi karty – ikonka tužky ).
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image7-4.jpg)
Pomocí ikonky tužky v přehledu zákazníků se dostanete do editace zákaznické karty, kde můžete provádět případné změny v kartě zákazníka, či individuálně upravovat cenové hladiny.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image18.jpg)
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image6-3.jpg)
> Podrobný návod na cenové hladiny
Příznaky zákazníků
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image10-1.jpg)
V této sekci je možné vytvořit příznak, podle kterého můžete následně filtrovat registrované zákazníky. Příznak může být například maloobchod, velkoobchod nebo také problémový zákazník. Tyto příznaky zákazníkům přiřazujete v detailu jejich karty ( ikona tužky ) a následně se zobrazují v přehledu registrovaných zákazníků.
Zákaznická sekce
Tato sekce umožňuje nastavení:
Automatická sleva
vlastní registrační e-mail
Vlastní text na stránce s registrací
Vlastní e-mail pro zapomenuté heslo
Vlastní e-mail pro potvrzení změny hesla
Automatická sleva se zákazníkovi přiřadí vždy po jeho registraci. Je zde zapotřebí nastavit její výši a od kdy do kdy se má daná sleva zákazníkům přiřazovat.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image2-3.jpg)
Dále můžete nastavit vlastní registrační e-mail a přizpůsobit si jeho znění dle svého. Použijete k tomu editor emailu.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image12.jpg)
Vlastní text na stránce s registrací se zobrazí po zadání požadavku na registraci. Zákazníkovi zde můžete sdělit například to, co registrací získá.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image1-3-1024x537.jpg)
Může se stát, že zákazník zapomene heslo do zákaznické sekce a v takovém případě zažádá o zapomenuté heslo. K tomu slouží Vlastní e-mail pro zapomenuté heslo, který si můžete nastavit dle svého.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image17.jpg)
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image8-3.jpg)
Jako poslední lze nastavit Vlastní e-mail pro potvrzení změny hesla. Tento email přijde zákazníkovi po vytvoření nového hesla.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image4-3.jpg)
Věrnostní systém
Pro své zákazníky můžete také aktivovat věrnostní systém. Pro správnou funkci věrnostního systému je zapotřebí aby byl zákazník vždy při nákupu přihlášen. Pak se mu jednotlivé objednávky sčítají a aktivují se mu slevy podle toho, jak je máte nastavené.
![](https://helpdesk.eshop-rychle.cz/wp-content/uploads/2022/07/image20.jpg)