1. Hlavní stránka
  2. Zákazníci
  3. Registrovaní uživatelé – Zákaznická sekce

Registrovaní uživatelé – Zákaznická sekce

ESHOP => REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ

Sekce obsahuje výpis zaregistrovaných uživatelů elektronického obchodu včetně jejich kontaktních a přihlašovacích údajů.

Zákazníci se registrují sami na veřejné stránce eshopu. Registrační proces je v rámci GDPR rozdělen do tří kroků.

  1. Zákazník provede registraci na veřejné stránce eshopu a vyplní přihlašovací email, heslo a heslo znovu.
  2. Do emailu zákazníkovi přijde potvrzovací email , zda souhlasí s registrací.
  3. Po potvrzení emailu je zákazník překlopen do své klientské sekce na eshopu a může zde vyplnit své osobní údaje.

V sekci REGISTROVANÍ ZÁKAZNÍCI můžete kontrolovat PŘEHLED ZÁKAZNÍKŮ, PŘÍZNAKY ZÁKAZNÍKŮ, ZÁKAZNICKOU SEKCI, REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ a VĚRNOSTNÍ SYSTÉM.


PŘEHLED ZÁKAZNÍKŮ

V této sekci se nachází přehled zákazníků, které máte na svém eshopu zaregistrované. Zákazníky můžete snadno vyhledávat podle filtrování v horní části této sekce. Filtrovat můžete podle typu registrace ( zda se zaregistroval sám, v objednávce, zda byl registrovaný z administrace ) a nastaveného příznaku ( popsáno níže v části návodu PŘÍZNAKY ZÁKAZNÍKŮ ).

Dále můžete filtrovat podle Jména, Telefonu, Emailu, Firmy, Vlastní poznámky a IČa.

U každého zákazníka jsou zobrazeny 4 ikonky, díky kterým můžete dále s registrovaným zákazníkem pracovat. V případě, že máte aktivované SMS  se zde ukazuje i ikonka pro zaslání SMS konkrétnímu zákazníkovi. Funkce ikon si nyní popíšeme.

1. ikona tužky – Slouží k editaci zákazníkova profilu, kde je možné doplnit další informace o zákazníkovi.

2. ikona papíru s fajfkou – Díky této funkci můžete sledovat historii objednávek daného zákazníka.

3. ikona křížku – Slouží ke smazání registrovaného uživatele.

4. ikona SMS – Tato funkce slouží k zaslání SMS danému uživateli.

5. ikona plus – K danému zákazníkovi můžete vytvořit novou objednávku.

V této sekci je také možné přidat v přehledu zákazníků každému zákazníkovi individuální slevu ( tuto slevu můžete také přidat v detailu zákazníkovi karty – ikonka tužky ).


PŘÍZNAKY ZÁKAZNÍKŮ

V této sekci je možné vytvořit příznak, podle kterého je možné následně filtrovat registrované zákazníky. Příznak může být například maloobchod, velkoobchod nebo například problémový zákazník. Tyto příznaky zákazníkům přiřazujete v detailu jejich karty ( ikona tužky ) a následně se zobrazují v přehledu registrovaných zákazníků


ZÁKAZNICKÁ SEKCE

V zákaznické sekci si můžete nastavit co vše chcete aby bylo registrovaným zákazníkům nabídnuto. Nachází se zde 4 možnosti nastavení.

-Možnosti zákaznické sekce

Obsah zákaznické sekce po přihlášení do eshopu ( vidí registrovaný zákazník ).

1.V zákaznické sekci zobrazit v „Objednávkách“ -> Faktura – Zákazník si ve své zákaznické sekci na eshopu bude moci otevírat proběhlé objednávky i s fakturou.

2. V zákaznické sekci umožnit „Komunikaci s obchodníkem“ – Zákazník bude moci posílat dotazy, které se Vám budou ukazovat v sekci E-shop – Dotazy od zákazníků.

3. V zákaznické sekci zobrazit v „Objednávkách“ -> Stav objednávky – Zákazník si bude moci v zákaznické sekci na eshopu kontrolovat stav a průběh své objednávky.

4. V zákaznické sekci nezobrazovat přidělenou výši slevy – Zákazník neuvidí výši své přiřazené slevy

5. Poznámku při registraci zobrazovat mimo fakturační údaje – V případě zaškrtnutí dojde k zobrazování poznámky mimo sekci „Fakturační údaje“

-Automatická sleva

Pokud nastavíte automatickou slevu, tak se každému zákazníkovi po registraci automaticky přiřadí sleva ve výši, kterou zde nastavíte. Dále je zde také možné nastavit aby se automatická sleva přiřazovala jen v určitém termínu od – do. Po uplynutí nastavené doby se už sleva zákazníkům přičítat nebude i když jí budete mít aktivovanou.

-Zobrazování cen / slev registrovanému

Při nastavení této možnosti se zákazníkovi bude v detailu produktu ukazovat popisek podle zadání.

a) Text řádku „ušetříte“ : ušetříte #price# (#percent#)

b) Popisek ceny pro registrované uživatele : cena pro vás

-Vlastní registrační email

Zde si můžete nastavit vlastní registrační email s potvrzením, který chodí zákazníkovy po vytvoření registrace


REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ

V nastavení registračního formuláře můžete nastavit jak bude vypadat formulář, do kterého zákazník po potvrzení registračního emailu píše své údaje. Můžete zde přidávat i vlastní pole pomocí tlačítka PŘIDAT VLASTNÍ POLE a PŘIDAT PRÁZDNÉ POLÍČKO. Dále je zde také možné označit určitá pole jako POVINNÁ. Toto nastavení provedete zaškrtnutím ikonky vykřičníčku, která po zvolení zčervená.


VĚRNOSTNÍ SYSTÉM

Podrobný návod na nastavení věrnostního systému naleznete ZDE


 

Pomohl Vám tento návod? Ano 2 Ne 2