1. Hlavní stránka
  2. Používání šablon
  3. Řazení produktů v záložkách na úvodní straně – šablony 4.0

Řazení produktů v záložkách na úvodní straně – šablony 4.0

Nastavení funkcí z tohoto návodu naleznete ve své administraci pouze při aplikovaných šablonách verze 4.0. Na starších šablonách tato funkce není podporována a výpis produktů na úvodní straně se řadí pouze do jednoho uceleného výpisu.

Nová funkcionalita a logika řazení byla implementována také v rámci výpisu produktů na úvodní straně e-shopu (oproti šablonám verze 3.0 a starším). Nyní máte k dispozici až čtyři záložky (1), do kterých se produkty na úvodní straně řadí. V každé jednotlivé záložce se může zobrazit až 48 produktů. Záložky na úvodní straně vám tak umožňují lepší prezentaci produktů napříč vaším e-shopem. Pozorně si proto prostudujte logiku řazení produktů v záložkách (viz. níže). 

Přiřazení štítků k produktům a řazení do záložek

Pro nastavení požadovaného zobrazení produktů na úvodní stránce e-shopu a správné zařazení do příslušných záložek vstupte do administrace E-shop -> Produkty -> Editovat produkt (ikona tužky u produktu). Zde pak najdete nastavení (4), kde se přiřazují požadované štítky.

Pravidla chování štítků

  1. Pokud produkt nemá zaškrtnutý štítek Zobrazit na úvodní straně, zobrazí se takový produkt pouze v příslušných kategoriích zboží e-shopu a s příslušným štítkem (má-li nějaký přiřazený).
    Příklad: je-li zaškrtnutý POUZE štítek Novinky (ale není zaškrtnutý štítek Zobrazit na úvodní straně), produkt se nezobrazí nikde na úvodní straně e-shopu – tedy ani v záložce Novinky! Zobrazí se ale samozřejmě v příslušných kategoriích a bude označen štítkem Novinka (1)
  2. Pokud má produkt zaškrtnutý POUZE štítek Zobrazit na úvodní straně, nemá se tento produkt kam zařadit (nespadá ani do jedné ze záložek Nejprodávanější, Akce, Novinky), přitom se má zobrazit dle nastavení na úvodní straně, a proto se pro takový produkt automaticky vytvoří nová záložka Vybrali jsme pro vás (5), kde se tento produkt (a další se stejným nastavením) zobrazí. V jiných záložkách na úvodní straně se produkt již nezobrazí. 
  3. Produkt se může zobrazit ve více záložkách na úvodní straně zároveň (kromě Vybrali jsme pro vás podle logiky výše). Má-li produkt tedy štítky TOP produkt, Akce i Novinka, zobrazí se ve všech záložkách na úvodní straně zároveň.
  4. V každé ze záložek na úvodní straně je možné zobrazit až 48 produktů. Nicméně pamatujte, že úvodní strana e-shopu a jednotlivé záložky představují jakousi virtuální výkladní skříň e-shopu a méně je někdy více.

Úprava pořadí záložek

Nově je také možné měnit pořadí záložek na úvodní straně. Vstupte do E-shop -> Nastavení eshopu -> Zobrazení produktů -> Pořadí záložek na domovské stránce. Jednoduše pomocí myši (drag and drop) přesuňte záložku (zelený blok) na požadovanou pozici.

Pojmenování záložek a štítků

Stejně jako všechny ostatní systémově nadefinované texty, i záložky a štítky si můžete přejmenovat podle svého gusta v sekci Nastavení -> Lokalizace. Pro jazykové kreativce se tak otevírá široký prostor pro práci s mikrotexty. Návod na práci se systémovými texty naleznete v návodu Lokalizace – změny všech systémových popisků, který je součástí návodu na přechod ze starších šablon na šablony nové generace 4.0.

Pomohl Vám tento návod? Ano 3 Ne