Heuréka – nastavení služby Ověřeno zákazníky
Pro aktivaci služby „Ověřeno zákazníky“ je potřeba se na Heuréce zaregistrovat se svým obchodem a získat od Heuréky tzv. „Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“. Tento identifikátor platí jen pro daný obchod, pokud máte obchodů více, musíte mít pro každý z nich samostatný klíč.
V administraci Vašeho eshopu na našem systému přejděte do sekce ESHOP => NASTAVENÍ ESHOPU => ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ. Zde si všímáme kolonek pro Heuréku v dolní části stránky:




: Zde můžeme tuto možnost zapnout a zvolit menu, kde budeme chtít recenze zobrazovat. Také zde jednou za čas musíme stáhnout nové recenze kliknutím na „Obnovení recenzí“, to totiž neprobíhá automaticky.
Klíč pro box „Ověřeno zákazníky“ (Tato služba je dostupná pouze pro obchody s certifikátem „Ověřeno zákazníky“): Na Heuréce po získání certifikátu ověřeného obchodu získáme kód pro box. My máme v systému tento kód již implementovaný, tudíž do této kolonky vložte z Vašeho kódu jen část obsahující Vaše ID (dlouhá souvislá řada čísel a písmen). Získat certifikát a tím pádem i nárok na tento box je možné po stanoveném počtu pozitivních recenzí.
: Umístění boxu Ověřeno zákazníky na našem webu
: Vkládáme klíč, pokud máme tuto službu na Heuréce aktivovanou.Princip fungování této služby je založen na tom, že informace o objednávkách na Vašem eshopu odejdou na Heuréku, odkud na jejich základě zašlou Vašim zákazníkům po několika dnech dotazník o spokojenosti.
Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“(získáte v administraci Heureka.cz pod záložkou Ověřeno zákazníky): Vkládáme (prvotní) klíč, který jsme obdrželi na Heuréce
!!! POZOR!!!
Tajný klíč pro službu „Ověřeno zákazníky“ zpravidla není totožný s „Klíčem pro box Ověřeno zákazníky“, proto pokud službu teprve zavádíte, nechte kolonku „Klíč pro box Ověřeno zákazníky“ prázdnou.

POZOR!
Aby do Heuréky odcházely objednávky, tak je zapotřebí aby měl zákazník aktivní souhlas se zasíláním dotazníku spokojenosti. Je tedy zapotřebí mít souhlas nastaven jako Opt-out ( oznámení s námitkou ), tedy aby v objednávkovém procesu zákazník zaškrtnul , že nesouhlasí se zasíláním dotazníku spokojenosti.

Celý návod, jak nastavit oznámení s námitkou naleznete ZDE