1. Hlavní stránka
  2. Marketing
  3. ANALYZUJTE chování nakupujících, PERSONALIZUJTE svůj eshop, využijte sílu REMARKETINGU

ANALYZUJTE chování nakupujících, PERSONALIZUJTE svůj eshop, využijte sílu REMARKETINGU

Zvyšte obrat svého e-shopu, nabídněte zákazníkům produkty, které je osobně zajímají, sledujte trendy a zvyklosti nakupujících a využijte je ve svůj prospěch.

Naučte svůj eshop více vydělávat!

Analyzujte chování nakupujících

Je tomu už několik let, co Google spustil výrazné vylepšení svých statistik Google Analytics přidáním nového pluginu s názvem “Enhanced E-commerce”. Tato funkce je určená především majitelům internetových obchodů a slouží k lepší analýze chování nakupujících a sledování výkonnosti produktů.

Pomocí tohoto modulu můžete sledovat, nejen který produkt je nejprodávanější, ale kolikrát je každý jednotlivý produkt prohlížen, který produkt je nejčastěji vkládán do košíku, ale zároveň, který je z košíku odebírán a mnoho dalšího. Můžete tak velmi přesně analyzovat chování nakupujících a přizpůsobit tomu svou prodejní politiku.

To ale zdaleka není vše – to nejlepší teprve přijde!

Přemýšleli jsme, jak nejlépe využít potenciál tohoto nástroje a rozhodli jsme se o co největší automatizaci a propojení nasbíraných výsledků z Enhanced Ecommerce modulu s vašimi e-shopy. Inspirovali jsme se nejlepšími příklady úspěšné integrace v zahraničních e-shopových řešeních, konzultovali jsme možné způsoby řešení s vyhlášenou agenturou H1.cz, vycházeli jsme z našich zkušeností… A věříme, že jsme stvořili něco zatraceně dobrého. Něco, co výraznou měrou přispěje ke zvýšení prodejů vašich e-shopů.

Říkejme tomu – Personalizace eshopu.

Co dokáže personalizace e-shopu

Na základě nastavených pravidel a propojených online statistik z Google Analytics, které analyzují chování nakupujících, dokážeme v reálném čase měnit výchozí zobrazení vašeho eshopu.

Podle vámi předem nastavených pravidel můžete na svém e-shopu nechat sestavovat dynamicky výpis produktů:

  • na úvodní stránce e-shopu,
  • v kategoriích produktů,
  • v sekci Nejprodávanější,
  • v sekci Zboží v akci.

Produkty je možné setřídit podle:

  • nejčastěji nakupovaných produktů,
  • nejčastěji vkládaných produktů do košíku,
  • nebo podle nejvíce prohlížených detailů produktu.

Vše se děje automaticky dle vámi zadaných pravidel, na základě skutečných statistických údajů, které jsou neustále přepočítávány a zpracovávány téměř v reálném čase.

Váš e-shop po zapnutí Personalizace e-shopu a propojení s Google Analytics Enhanced Ecommerce modulem pracuje zcela automaticky a nabízí návštěvníkům vašeho eshopu prioritně produkty, které jsou v daném období nejvíce vyhledávány/nakupovány.

 

Malý příklad: Provozujete internetový obchod s vybavením na zahradu. V létě budou vašim nakupujícím přednostně zobrazovány bazény a chemie do bazénu, na podzim budou upřednostněny drtiče větví, v zimě sněžné frézy a třeba o Halloweenu se bude zákazníkům na prvních pozicích zobrazovat zahradní osvětlení. A to vše zcela automaticky, na základě reálných relevantních dat, které jsou neustále online vyhodnocované a zpracovávané dle kompletní návštěvnosti za zvolené období.

Co všechno a jak můžete v personalizaci e-shopu nastavit:

Ale ani to není všechno. Máme ještě jednu vychytávku…

Remarketing na e-shopu

Nyní je váš e-shop již chytřejší, nabídne nakupujícím přednostně zboží, které je obecně poptávané více než jiné. Každý člověk je ale jiný. Ne všichni se řídí tím, co je oblíbené u jiných. Ne každý je rozhodnutý dokončit nákup při první návštěvě vašeho e-shopu, váhá s uzavřením objednávky. Máme řešení i pro tyto zákazníky!

Princip je jednoduchý.

Zobrazíte zákazníkovi přednostně produkty, které si v minulosti (během posledních 30 dnů) ve vašem eshopu prohlížel – a má tedy o ně pravděpodobně zájem. Funguje to podobně, jako když na internetu kliknete na reklamu, která se vám od tohoto okamžiku zobrazuje neustále na různých www stránkách a připomíná vám váš zájem o určitý produkt nebo službu. Jen se to samé děje automaticky přímo na vašem e-shopu.

Co všechno a jak můžete v remarketingu e-shopu nastavit:

Příklad

Například takto se mohou produkty zobrazit zákazníkovi, který váš e-shop opětovně navštívil (remarketing):

Ceník

V tarifu Startup:

Napojení svého e-shopu na Google Analytics Enhanced Ecommerce můžete zvládnout sami podle našeho návodu, nebo napojení kompletně svěřit do rukou našeho technika za jednorázový poplatek:

  • 400,- Kč / 16 € + DPH (jednorázově)

Poplatek za pronájem služby personalizace a remarketing:

  • 55,- Kč / 2,2 € + DPH (při platbě na 1 měsíc)
  • 275,- Kč / 11 € + DPH (při platbě na 6 měsíců) – ušetříte 1 měsíc
  • 550,- Kč / 22 € + DPH (při platbě na 1 rok) – ušetříte 2 měsíc
  • 1045,- Kč / 41,8 € + DPH (při platbě na 2 roky) – ušetříte 5 měsíců

Nebo dle aktuálního ceníku.

V tarifu Byznys:

A teď to nejlepší! V tarifu byznys vám tento modul dáme k dispozici zcela  ZDARMA .

Vedle dalších vychytaných funkcí, modulů a prémiových služeb, jako jsou pokladna, newsletterový nástroj, automatický import XML, přednostní zákaznická podpora a mnoho dalších, máte k dispozici v tarifu Byznys i modul Personalizace a remarketing kompletně zdarma.

Objednávka:

Objednávku provedete přímo z administrace svého e-shopu buďto:

  • v sekci Personalizace a remarketing (E-shop -> Analytika -> Personalizace a remarketing),
  • nebo přímo v objednávkovém procesu, kde si příslušnou službu a požadované období zvolíte.

Související návody:

Pomohl Vám tento návod? Ano 2 Ne