1. Hlavní stránka
  2. Marketing
  3. Časově omezená sleva

Časově omezená sleva

Časově omezenou slevu a její nastavení najdete v detailu každého produktu v sekci  – E-shop → Produkty → Přehled produktů.

Slevu lze aplikovat a spravovat i hromadně u vícero vybraných produktů přes tlačítko hromadných úprav ve výpisu produktů.

V možnostech můžeme vidět následující nastavení:

  • Aktivovat časově omezenou slevu pro tento produkt: Zapíná celkové možnosti nastavení pro časově omezenou slevu. Stejným způsobem lze slevu deaktivovat, pro další aktivaci si systém pamatuje předchozí nastavení.
  • Slevu určit:
    • Procentuálně: Zadejte, o kolik % se má cena produktu ponížit (např. 20 %)
    • Fixní částkou: Zadejte částku, o kterou chcete produkt zlevnit (např. 100 Kč)
    • Přeceněním na: Zvolte výslednou cenu, za kterou se bude produkt prodávat (např. 899 Kč)
  • Sleva platí i pro všechny cenové hladiny: Zaškrtnutím tohoto políčka zajistíte, že se sleva bude aplikovat i pro zákazníky, kteří mají aktivní cenovou hladinu. Pokud je výsledná cena po slevě oproti cenové hladině vyšší (tedy nejednalo by se v takovém případě pro zákazníka o slevu), sleva se na tuto hladinu neaplikuje.
  • Začátek a konec slevy: Zadejte data a časy, po které bude sleva aktivní. Díky možnosti zvolit počáteční datum lze slevové akce i plánovat dopředu a dovršením daného data a času se tak u produktů spustí automaticky.

Časově omezené sleva na e-shopu následně vypadá takto:

  • Výpis produktů:
  • Detail produktu:

FAQ

Jak funguje časově omezená sleva pro produkty, u kterých je rozdíl mezi běžnou cenou a prodejní cenou, příp. mají slevový štítek?

Časově omezenou slevu je samozřejmě možné aktivovat i u již zlevněných produktů. Časově omezená sleva se v takovém případě aplikuje na prodejní cenu, tedy v případném štítku se slevy sečtou. Výsledná sleva v % se bude počítat z běžné ceny:

Nabízím slevu registrovaným zákazníkům, jak se v takovém případě bude chovat časově omezená sleva?

Časově omezená sleva se bude odečítat z výsledné ceny registrovaného zákazníka, tedy jeho ceny po slevě.

Jak mohu změnit popisek u časově omezené slevy?

Výchozí popisek “Sleva končí” můžete snadno změnit v sekci Nastavení → Lokalizace → Texty a překlady. Zde do vyhledávání zadejte původní text “Sleva končí”, text vyhledejte a do pravého políčka vepište svůj vlastní popisek. Nezapomeňte změnu uložit.

Jak můžu změnit barvu časově omezené slevy?

Změnu barvy lze provést pomocí vlastních CSS, případně můžete kontaktovat našeho grafika.

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne