1. Hlavní stránka
  2. Objednávky
  3. Změna stavu objednávky

Změna stavu objednávky

E-SHOP – OBJEDNÁVKY – OBJEDNÁVKY

 

V tomto návodu si ukážeme, jakým způsobem je možné změnit stav objednávky a každým změněním poslat zákazníkovi automaticky email se změnou stavu objednávky.


V první řadě je zapotřebí mít nastavené stavy, která chcete objednávkám přiřazovat, tedy například objednávka přijatá, vyexpedovaná, odeslaná, vyřízená atd. ( bod č. 4 ). Stavy jsou rozděleny barvami, které si také můžete nastavit a slouží pro lepší orientaci v přehledu objednávek. Toto vše nastavíte v sekci E-shop – Objednávky – Nastavení 

Pokud Vám nestačí Námi nastavené boxíky, je možné je pomocí ikonky plus přidat.Více o nastavení stavu objednávky naleznete ZDE.


Jak nastavit / změnit stav objednávky

Pokud máte vytvořené stavy, které chcete u svých objednávek využívat, tak dalším krokem je přejít do detailu objednávky v sekci E-shop – Objednávky – Objednávky a zde si pomocí ikonky tužky otevřete požadovanou objednávku.

 

V detailu objednávky se posunete úplně dolů a uvidíte box Stav objednávky.

Zde jen vyberete v jakém stavu se zrovna objednávka nachází a uložíte. Tímto úkonem se zákazníkovi automaticky odešle email ( Automatické avízo ), které máte pro tento stav nastavené. Když budete objednávku například odesílat a budete to chtít dát zákazníkovi vědět, tak opět stejným způsobem změníte stav v detailu objednávky a zákazníkovi se odešle email.

V přehledu objednávek se pak jejich stavy zobrazují u jednotlivých objednávek takto:

 

Návod na nastavení Automatických avíz ( emailů, které se odešlou poté, co takto označíte stav v detailu objednávky ) naleznete ZDE.


 

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne