1. Hlavní stránka
  2. Objednávky
  3. Změna stavu objednávky

Změna stavu objednávky

V tomto návodu si ukážeme, jakým způsobem je možné změnit stav objednávky a každým změněním poslat zákazníkovi automaticky email se změnou stavu objednávky.


V první řadě je zapotřebí mít nastavené stavy/avíza, která chcete objednávkám přiřazovat, tedy například objednávka přijatá, vyexpedovaná, odeslaná, vyřízená atd. Stavy/avíza jsou rozděleny barvami, které si také můžete nastavit v editaci jednotlivých avíz a slouží pro lepší orientaci v přehledu objednávek. Toto vše nastavíte v sekci E-shop – Objednávky – Stavy objednávek a avíza 

Pokud Vám nestačí Námi nastavené možnosti, je možné pomocí zeleného tlačítka „Přidat další stav“, rozšířit nabídku stavů.


Jak nastavit / změnit stav objednávky

Stav objednávky lze změnit dvěma způsoby, a to buď v editaci dané objednávky nebo hromadnou akcí z přehledu objednávek.

Změna stavu z detailu objednávky

Pokud máte vytvořené stavy, které chcete u svých objednávek využívat, tak dalším krokem je přejít do detailu objednávky v sekci E-shop – Objednávky – Objednávky a zde si pomocí ikonky tužky otevřete požadovanou objednávku.

V detailu objednávky se posunete úplně dolů a uvidíte blok Stav objednávky.

Zde jen vyberete v jakém stavu se zrovna objednávka nachází a uložíte. Tímto úkonem se zákazníkovi automaticky odešle email ( Automatické avízo ), které máte pro tento stav nastavené. Když budete objednávku například odesílat a budete to chtít dát zákazníkovi vědět, tak opět stejným způsobem změníte stav v detailu objednávky a zákazníkovi se odešle email.

V přehledu objednávek se pak jejich stavy zobrazují u jednotlivých objednávek takto:

Změna stavu z přehledu objednávek

Akci opět provádíte  v sekci Eshop – Objednávky – Objednávky, ale nyní zůstanete na přehledu objednávek a označíte ty, kterým chcete zaslat stejné avízo. Následně kliknete na ozubené kolečko, ve spodní části rozkliknete roletku a vyberete stav ( s obálkou ), který chcete odeslat. Následně celou sekci uložíte.

Návod na nastavení Automatických avíz ( emailů, které se odešlou poté, co takto označíte stav v detailu objednávky ) naleznete ZDE.


Pomohl Vám tento návod? Ano Ne 1