1. Hlavní stránka
  2. Objednávky
  3. Nastavení zpracování objednávky

Nastavení zpracování objednávky

Zpracování objednávky lze rozdělit do několika kroků a to od počátečního nastavení před objednávkou až po finální nastavení vyřízené objednávky.

Prvotní nastavení

Nastavení se obecně provádí v sekci E-shop -> Nastavení eshopu -> Zpracování objednávky

Email pro doručení objednávek – Jedná se o e-mail, na který vám bude chodit informace o nově přijaté objednávce. Do boxu lze zadat jedno e-mailovou adresu nebo více (je nutné oddělit čárkou).

Zasílání potvrzení objednávky – Zde lze volit z e-mailu ve fakturační adrese nebo adrese dodací. Na tento e-mail, který uživatel zadá v objednávce, přijde potvrzovací email o vytvoření objednávky. Doporučujeme nechat nastavenou dodací adresu.

E-mail odesílatele – Zde definujete e-mailovou adresu, ze které se bude potvrzení o vytvoření objednávky nebo jakékoliv další e-maily, které jsou s objednávkami spojeny, odesílat. Doporučujeme nastavit info -email, který je spojený s doménou, který je k e-shopu napárována tzn. první variantu.

Přílohy e-mailu – Potvrzovací e-mail by měl obsahovat souhrn obchodních podmínek, které při provedení objednávky uživatel odsouhlasil a zároveň reklamační formulář. Tyto soubory lze přidat do e-mailů právě v této nabídce.

Obsah potvrzujícího e-mailu – obsah lze řešit přes jednoduché editory pro nastavení začátku a konce e-mailu. V případě, že potřebujete více přehledný a formátovaný obsah, než je pouze prostý text, doporučujeme využít pokročilejší editor níže v nastavení, kde lze vytvořit responzivní podobu e-mailu.

Obsah děkovací stránky – Děkovací stránka se zobrazí po úspěšném odeslání objednávky a může obsahovat informace od poděkování za objednávku, po sociální buttonky až po upozornění na probíhající akce. Její obsah editujete přes zobrazený textový editor.

Práce s objednávkou

Objednávka mimo e-mailu přijde taktéž samozřejmě i do administrace stránek, kde ji naleznete v sekci Eshop -> Objednávky. Zde ji pak můžete dále editovat. Co vše lze s objednávkou v administraci dělat, naleznete v našem videu:

Finální zpracování objednávky

Objednávka může mít v systému několik stavů a to až klasického stavu „vyřízená“, kdy se objednávka považuje za dokončenou a vyexpedovanou zákazníkovi, až po stavy například „čeká se na platbu“ nebo „reklamace“. Na základě každého stavu systém umožňuje nastavit i automatický e-mail, který se zákazníkovi odešle ihned, jakmile je objednávka do stavu přepnuta.

Kde nastavení provést a jak na to, naleznete ve videu:

Pomohl Vám tento návod? Ano Ne 2